Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

WON'T GET FOOLED AGAIN!

Μου είναι πραγματικά δύσκολο να ξεχωρίσω το καλύτερο τραγούδι ανάμεσα στα τόσα που έχω ακούσει όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τη μουσική γιατί πιστεύω ότι το καθένα από αυτά τα εξαιρετικά τραγούδια έπαιξε και παίζει ακόμα το ρόλο του κάποιες στιγμές στη ζωή μου.Μπορώ όμως να πω ότι έχω αγαπημένα τραγούδια και μουσικές-να μην ξεχνάμε πάντα ότι τραγούδι σημαίνει βασικά ένα μικρής διάρκειας μουσικό έργο-και για αυτό εδώ θα αποτίσω φόρο τιμής σε ένα από τα πιό αγαπημένα μου τραγούδια για τον λόγο ακριβώς ότι το πρωτάκουσα όταν ήμουνα σε εκείνη την τόσο εκτεθειμένη σε επιδράσεις, ευαίσθητη ηλικία των 16 ετών.

Είναι το WONT GET FOOLED AGAIN των WHO.Μία σύνθεση του Pete Townshend στον υπέροχο δίσκο WHOS NEXT,ο οποίος στην ουσία ήταν τα τραγούδια που θα απάρτιζαν το επόμενο project των WHO μετά το TOMMY με τίτλο LIFEHOUSE!Η εκρηκτικότητα της μπάντας,η φυσική,ακατέργαστη ορμή της φωνής του Roger Daltrey,τα καταιγιστικά ριφς του Pete Townshend,η θύελλα στα ντραμς του αλησμόνητου πειραχτηριού Keith Moon και ο ακλόνητος δεξιοτεχνικός οδοστρωτήρας στο μπάσσο John Entwistle έδιναν όλοι αυτοί μαζί φωνή σε έναν πιτσιρικά σα και μένα τότε...Όποτε το ακούω από τότε η συγκίνηση είναι τόσο μεγάλη που μόνο η πραγματικά καλή μουσική μπορεί να προκαλεί φέρνοντας δάκρυα στα μάτια.......

Δεν υπάρχουν σχόλια: